Rubriky
Nábor zaměstnanců

Pracovat pro startup, nebo korporaci?

Rozhovor o startup firmách a náboru. Jaký je rozdíl pracovat pro zaběhnuté korporace a malé začínající firmy? Jaké profese hledají a jak se mění trh? Čeká nás odklon od pracovních portálů?

Rubriky
Nábor zaměstnanců Personální marketing

Onboarding aneb Vítej do party

Jak připravit perfektní onboarding pro nováčky: nástroje, tipy, příklady, ukázky.

Rubriky
blog Nábor zaměstnanců

Jak motivovat agenturní zaměstnance [CASE STUDY]

Projekt ONE TEAM – Konkrétní příklady opatření, která snížila odchodovost agenturních zaměstnanců a pomohla jejich lepší integraci do firmy. Výsledkem byla stabilizace zaměstnanců, zvýšení spokojenosti a úspora nákladů

Rubriky
Nábor zaměstnanců

Seriál: Manažerské tasemnice (3. díl)

Bůh stvořil člověka k obrazu svému.A šéf firmu. Jaký šéf, taková firma.

Rubriky
Nábor zaměstnanců

Seriál: manažerské tasemnice (2. díl)

Seriál o manažerských tasemnicích porkačuje druhým dílem. Tentokrát na téma nábor a fyzika.

Rubriky
Nábor zaměstnanců Technologie

Testování znalostí Excelu při příjimacím řízení

Při náboru zaměstnanců zohledňujeme řadu kvalit uchazeče. Jedná se o tvrdá i měkká kritéria, o schopnosti odborné, jazykové i další. Pokud však nabíráme člověka na „kancelářskou“ pozici, zajímá nás také jedna otázka ryze pragmatická: Umí ten člověk pracovat s Excelem?

Rubriky
Nábor zaměstnanců

Seriál: Manažerské tasemnice (1. díl)

Mít ve firmě manažerskou tasemnici, která parazituje na firemních zdrojích, je velký problém. Jak tasemnici poznat, jak se jí vyhnout a jak se jí zbavit?

Rubriky
Nábor zaměstnanců

Rozhovor: Dobrý manažer chce být uloven

„Hlavní roli hraje osobnost • Doporučuji cílené vyhledávání a oslovení na sítích • Behaviorální pohovor + assessment centrum + psychodiagnostika • Referencím nepřikládám váhu.“

Rubriky
Nábor zaměstnanců

Spokojený náborář je nejlepší reklama

Chcete, aby Vám jeden člověk otrávil sto kandidátů nebo je naopak namotivoval?

Rubriky
Nábor zaměstnanců

Kde hledat absolventy IT

V oboru informačních a komunikačních technologií jsou čerství absolventi velmi žádaní a firmy o ně všeobecně svádí lítý boj. Nejlépe je to vidět na různých veletrzích pracovních příležitostí, kde se jednotlivé společnosti předhání v tom, jak vysokoškoláky oslnit.