Jak použít Twitter pro nábor šéfkuchaře, Facebook a online kariérní veletrh, Pracovní inzerát na Spotify, Vyhledávání přes Facebook Graph a další…

Jak použít Twitter pro nábor šéfkuchaře, Facebook a online kariérní veletrh, Pracovní inzerát na Spotify, Vyhledávání přes Facebook Graph a další…
Inspirace z firem jako Google, Microsoft, Skanska, Honeywell, Nestlé či Big4. Co dělají dobře a jak se to dá využít?
Jak připravit perfektní onboarding pro nováčky: nástroje, tipy, příklady, ukázky.
Případová studie, jak jsme tvořili kariérní stránku ve firmě TPCA. Dozvíte se praktické rady a postupy.
Jak to dělá Seznam, Škoda Auto, ČEZ, AirBank, Škoda Transportation, Avast, mBank, Třinecké železárny, Česká pošta.
Mladí Češi chtějí Google, Microsoft a ČEZ. Lokální firmy sice nehrají prim, ale pár štik v rybníku najdeme. Překvapivě dobré hodnocení má státní správa.
Mnoho úspěšných firem používá Facebook pro komunikaci s kandidáty. Pojďme se podívat na některé pěkné příklady.
Do kin přichází třetí pokračování úspěšné detektivky Taken (česky „96 hodin“). Studio 20th Century Fox spustilo marketingovou kampaň, do které netradičně zapojilo profesní síť LinkedIn.
Na letošním marketing festivalu představil Jan Podzimek z agentury Pria případovou studii kampaně na nábor pojišťovacích agentů pro firmu Generali.
Tomu říkám náborová kampaň. Málokdo má budget jako Heineken, ale proč se trochu neinspirovat. Video je perfektní.