Rubriky
blog

Podcast: Nábor obchodníků na Facebooku.

Martin Mudra je zkušený recruiter, který nabírá obchodníky do ČSOB. Používá k tomu plno netradičních metod. Natáčí videa, je aktivní na sociálních sítích a nabírá přes Facebook. Martin se podělil také o svoje vtipné fuck-upy z praxe. Poslouchejte také zde: Spotify: https://lnkd.in/gDZ_EwU iTunes: https://lnkd.in/gh6GJxh Youtube: https://lnkd.in/gGXwGaV

Rubriky
blog

Podcast: Automatizace v recruitmentu

Zpátky do školy a zpátky k mikrofonu. Rozjíždí se nová podcastová sezona. V tomto díle se Matěj Matolín a José Kadlec zaměřili na: automatizaci v náboru diverzitu v náboru a jeji (ne)smyslnost jak zefektivnit LinkedIn pozvánky Facebook sourcing po vypnutí tzv. Graph Searche jaké knihy a konference doporučujeme Poslouchejte na Spotify, na iTunes a nebo zde na webu:

Rubriky
blog

Kdy odejít z práce, kterou máte rádi?

Všechno v práci šlape, žádné stresy, cíle splněny a přesto cítíte, že je něco špatně? Možná se začínáte příliš nořit do komfortní zóny… Po třech letech jsem odešel z firmy, která mi parádně sedla, a kde jsem to měl rád. Do STRV jsem nastoupil na 3 týdny, abych pomohl zlepšit nábor, a zůstal jsem 3 roky.  Někdy […]

Rubriky
blog

Jak vychovat speakery pro konference.

Motivujte vaše lidi mluvit na konferencích a odborných akcích, protože pro brand firmy (a pro nábor) tím udělají víc, než sponzorská loga a firemní brožurky. Recruitment se dělá na podiu Konference jsou pro recruitery hlavně stánky, reklamní předměty a letáčky. Ale dobrý speaker z vaší firmy, který nadchne publikum parádním vystoupením, se do myslí účastníků zapíše […]

Rubriky
blog

Podcast: to nejlepší ze Sourcing Summitu

Jiří Herodek byl hostem dalšího dílu Nelidských zdrojů nahrávaném opět na Sourcing Summitu v Tallinnu. V dnešním rozhovoru se dozvíte: Nejzajímavější postřehy, řečníci a nástroje ze Sourcing Summit Estonsko v Tallinnu Nábor IT specialistů pomocí alternativních technologií jako Google Trends A proč si dávat pozor na výraz „na zdraví“ v Estonštině Poslouchejte na Spotify, na iTunes a nebo […]

Rubriky
blog

Newsletter jako zdroj kandidátů

E-mailový newsletter je skvělý nástroj pro udržování pravidelné komunikace s fanoušky a kandidáty, který může fungovat i jako stabilní zdroj životopisů. Přečtěte si, jak na to. Budování vztahu Budovat databázi kandidátů je z dlouhodobého pohledu efektivnější, než neustále hledat nové kandidáty na přebraném trhu. V databázi můžeme shromažďovat jak kandidáty z minulých výběrek (mohou se dobře hodit na jinou […]

Rubriky
blog

Podcast: Hlasové technologie v recruitmentu

Hlasoví asistenti, rozpoznávání řeči, analýza hlasu a další pokročilé technologie začínají ovlivňovat recruitment. Oscar Mager, expert na náborové technologie vysvětluje, jaké změny náš čekají, a které technologie je dobré sledovat. Také jsme povídali o tom, proč zrovna v Holandsku vzniká tolik HR startupů a jak správně vyslovit slovo „Gouda“. Tento díl je v angličtině.

Rubriky
blog

Podcast: Nábor nejen do Temelína

S Martinem Mácou z firmy ČEZ jsme probírali: nábor na specializované pozice do Temelína, proč je na školách málo techniků, jak fungují firemní ambasadoři, jak pracovat se známým firemním brandem. Poslouchejte na Spotify, na iTunes a nebo zde na webu:

Rubriky
blog

60 praktických tipů pro pracovní inzerát

Největším problémem pracovních inzerátů je jejich vágnost a neurčitost. Na první pohled se tváří jako stránka plná informací, ale když se začtete, najdete samá „motivující finanční ohodnocení“, „dynamické kolektivy“ nebo „nadstandardní nabídky benefitů“. Zaměřil jsem se na inzeráty na výrobní pozice a přináším tipy, jak jednotlivé oblasti lépe popsat. Příklady pocházejí ze skutečných inzerátů, takže […]

Rubriky
blog

Jak na Instagram v interní komunikaci

Efektivní interní komunikace musí odpovídat způsobu, jakým lidé dnes komunikují. Chatovací aplikace jako WhatsApp nebo Messenger používá skoro každý, plno lidí má účet na Facebooku nebo Instagramu. Všichni chtějí informace krátké, rychlé a vizuální a musí být přístupné na různých typech zařízení. Firmy jsou svým komunikačním stylem často o 15 let pozadu. Emaily, ošklivé intranety, […]